22.08



HAHA, det här var våran första kväll i Danmark. mormor sa någonting om att hon inte borde beställt in öl till mig och amanda.. då gav jag blicken. jag saknar danmark. jag saknar att vara småfull från klockan 11 på morgonen till 3 på natten. jag saknar grabbarna vi träffade där nere. som tur är pratar jag med dom VARENDA dag. det är våran tradition. vi ska åka ner någongång och parta i Donkans nya hus har vi bestämt. men vi kommer ju för fasen aldrig dit. vi bara skjuter upp det hela tiden.

Påtal om att skjuta upp saker, så måste jag verkligen sluta med det. slutar bara med att allting skiter sig och att jag får ångest och blir stressad. och är man stressad så dör man. kanske inte direkt, men man dör fortare. det gör man iofs av allt nu för tiden. nyss läste jag om att det är giftiga kemikalier.. i DRICKSGLAS. woooow, vi kanske dör av det? imorgon står det väl om att vi har gift i kläderna så får vi gå runt nakna. jag skulle här och nu kunna räkna upp minst 10 personer som skulle bli överlyckliga av det. dom kanske börjar tillverka giftiga kläder nu bara för det? höööhöö. det är en bra film på tv idag. den ska jag se nu. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback