20.36



BUHUHU, peroti har slutat prata med mig. bara SÅ. jag överlever inte utan honom. han vägleder mig genom livet liksom. haha, har pratat VARENDA dag i 4 månader. vad har häääänt? jag sa nog något opassande i lördags som jag inte minns på grund av en redig snefylla. eller gjorde jag nått mot honom kanske? haha, jag vääät inte. GUDARS vad sorgligt egentligen.. vem vill bli min nya Johan Andersson Peroti?

Iallafall så är jag på världens bästa humör idag. fråga fan inte varför. för tillfället vräker jag i mig grillad kyckling, revbenspjäl, potatissallad, godis och glass. allt på en gång. det smakar äckligt om man blandar fel saker. hihioh, men jag försöker äta i rätt ordning. påtal om ordning så ska jag försöka göra så allting blir i sin ordning nu. japp, just exakt NU. TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback