18.16

Jag tror jag har den sötaste hamstern i VÄRLDEN. efter gösta då, för han kommer alltid vara sötast och snällast. köpte den efter skolan, hahaha.. ni HÖR ju hur mobbat det låter. jag såg nog ungefär lika mobbad ut. fy fan, det var pinsamt. den föddes för en vecka sen och är skiiitliten. och vit. åhåhåh, vill bara äta upp den. dock har den inget namn. det är en tjej den här gången, så Gösta 2 kan den inte heta. att åka bussen hem med den var dramatiskt. lådan jag fick den i gick sönder, eller rättare sagt, den BET sönder den. så den fick ligga i min väska. jag var säker på att den var död när jag kom hem, men NAHE.. den levde. haha, så nu har jag lagt in den i buren, som för övrigt är waaay to big för den lilla. fan vilket offer jag är egentligen!! 18 år och köper hamstrar. sånt hade man ju när man var typ 5? MEN MEN, jag sticker ut ur mängden.

Kommentarer
Postat av: alex

uulllaaa, den kan heta uullaaaa! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback