18.04

Jag var helt säker på att klockan var 16.00. NEHEPP, den var visst 18.05. så går det när man sover bort hela dagen. om 45 minuter är TRE avsnitt av gossip girl nedladdade och klara. det ser jag fram emot.

En annan sak jag kom att tänka innan idag, var att jag har tappat bort (?) min käraste ägodel!! MIN TORRESTRÖJA!! jag hade den på gympan för tre eller fyra veckor sen, och sen dess har den varit heeelt försvunnen. min största fasa är att jag glömde den i gympasalen.. men det skulle jag nog märkt, eller att någon fick med den hem i sin väska? eller så är den hos pappa helt enkelt. jag SAKNAR den iallafall. men men, life goes on.

Nu ska jag gå ner och kolla family guy, sen jävlar är det gossip girl för hela slanten.

JUST DET, hittade världens bästa lägenhet idag.. vid boråshallen!! ska ringa mamma så hon ringer ägaren WOHO. ägaren.. låter som nån jävla hund eller nått. höööhö. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback