17.50



Nu kom mamma & Co precis hem från ikea med MASSA saker. jag gillart. dom har ockuperat hallen och monterar ihop massa jävla hyllor, målar spegelramar och gud vet vad. förbi kommer man inte iallafall. jag är överlycklig för alla nya speglar dom köpte!! det är någonting jag har saknat, haha. när pappa bodde här var det speglar överallt. två i hallen som jag var BEROENDE av. när mamma flyttade hit tog vi bort dom i hallen. men nu är dom tillbaka. WOOH.. så ni som bryr er kan ju anteckna.

Vad har hänt meeer idag då? jag har varit ute och gått/sprungit. det var skönt. tror jag kanske blev liiiite brun också? men jag vet inte. eller så var jag väl bara röd för jag gick så fort. en timme gick jag, och en halvtimme sprang jag. när jag kom hem belönade jag mig själv med pizza. det kändes.. ööhm onödigt. MEN MEN, jag förlorade inget på det. nuuu ska jag se om min kära hamsterklump lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback