17.16

Åh vilken underbar daa-a-a-g, diggilo diggiley.. nej, men jag är på skitbra humör. imorses på bussen trodde jag att jag skulle slå ner någon. hur orkar folk sitta och gapa och skratta på bussen klockan SJU på morgonen? det orkar inte jag iallafall. jag är lite seg i starten, höhö. iallafall, så var det gryyyymt irriterande. men det blev bättre.. så ööh det var ju bra.

Kom hem för en liten stund sen. läste min skolamail som det så fint heter, och såg att jag hade klarat Samhäll B. skitbra. nu slipper jag ha pngest inför hela den här gå-om-tvåan-saken. för det hade jag inte orkat göra iallafall. årka gå mäd massa zmå 91:or som bara skrikär. skulle inte trooo det va. och vårat projektarbete går framåt också. jag vill göra nån grej i aulan som hela skolan kommer på som avslutningsprojekt, men det skulle jag nog inte våga? jag har stått på den scenen en gång, och det var när vi tog skolkort. eller njae, typ 5 gånger, men då är det 10 personer som har kollat på. till och med det var hemskt. vi får la seee.

Min mage gör konstiga ljud. den har inte fått mat sen 10.30. det är nog bäst att jag äter, så jag inte tynar bort. he he, som om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback