17.03

Och sååå var jag hemma igen. min dag har sett ut som följande;

Försov mig första lektionen, åkte in så jag preciiis hann till idrotten. jag halvsprang upp till skolan, vilket i sin tur ledde till att jag halkade på alla löv. det är förjävla halt nu för tiden. man kan tro det är is, men NEHE.. det är löv. blöta löv. sen gick vi ut och gick i annelundsparken en timme för vi skulle följa vårat tränings-schema och blaaabla. sen hade vi liten rast, psykologi, föreläsning i aulan, samhäll, sen slutade vi. jag följde min kära kompanjon anton till busstorget och väntade på hans buss i TJUGOFEM hela minuter. då kände jag mig som en förjävla bra vän, och han tyckte likadant, hihihi.

NE, så nu ska jag röra lite på påkarna, för jag har suttit alldeles för mycket framför min dator. datorn, det är ett onödigt redskap som tar upp min dyrbara tid. men ack vad svårt det skulle vara utan den.
FÖRRESTEN!! idag i skolan hände en bra sak, en jättebra sak som jag blev JÄTTEglad över, hohoh. så alla vet. anteckna gärna.

Nej, röra på fläsket var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback