17.01

Jag har världens jävla ångest!! det är den där balen som går mig på NERVERNA. ända sen i fredags när Jennie nämnde hela grejen med balklänningar, skor, håruppsättningar osv så har jag gått runt och haft ångest. balparter har jag redan, simon lelle.. om han nu inte drar sig ur, men då får han spö så det gör han nog INTE. men igår satt jag och kollade runt på massa klänningar och skor och allt vad det heter. och jag hittade INGENTING. jag vill ha en fin klänning. jag vet exakt hur jag vill att den ska se ut. och jag hittade en sån igår, men inte rätt färg. och då funkar det icke. och beställa tid hos frissan ska man göra också!! det måste jag göra snart.. jävligt snart. åååhåh, allt som ska fixas tar död på mig. sen ska man SOLA också. typ 24354 miljarder gånger. blbölbäkgbldkfjbgh, hittar jag bara min klänning så blir jag luuugn sen. cool-lugn.

Nu ska jag se The Comebacks och skratta tills det inte finns några tårar kvar i mina kanaler. TJING



Får jag en sånhär klänning fast en annan färg och utan massa glittersaker på så kommer jag förmodligen vara lycklig i hela mitt liv sen. så den som vill göra mig lycklig & få en fet puss på köpet, kan fixa fram en sånhär klänning till mig.

Kommentarer
Postat av: josefin

jag vet också hur jag vill ha min klänning och hittar jag en sådan kommer jag le i veckor !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback