16.25



Helgen har varit asbra. i lördags mådde vi som kungar allihop. jag var nära att dö typ 6 gånger på förfesten.. av skrattanfall. hade inte johanna varit där hade det nog bara varit 2, haha. sen begav vi oss mot stan & trägårn. jag hade ångest hela vägen dit "jag kommer aldrig komma in, aldrig, aldrig, aldrig!!" men äääsch, det var inte så svårt. väl inne hade jag ASKUL. det var lätt bästa kvällen på en månad. jag behövde komma ut och träffa lite nytt folk, och lite gammalt. det finns saker som hände under kvällen som jag ångrar, och saker som jag är glad för att jag gjorde. men sånt orkar jag inte bry mig om.

Igår var vi hemma hos josefin och firade henne ännu en gång. det blev mat och vääärldens godaste kladdkaka!!!! haha, det avr mysigt att bara komma ut lite och tjata av sig. det pratades dock bara om lördagen, men jag klaaagar inte.

ne, fan vad tråkiga saker jag skriver i min blogg. nu funderar jag seriöst på att lägga ner den. vi får säää vi får sää. nu ska jag fixa käk iallafall. PUSS

Kommentarer
Postat av: lina

om du lägger ner din blogg så kommer inte jag ha någonting att göra... :O Då kommer inte jag ha ngt liiiiiiv Carro!!! Håll ut! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback