15.33

HALA LÖV!!! jag vet inte hur många gånger jag har halkat på löv den här veckan. har iallafall ramlat tre gånger. det gjorde ont.. alla gånger. hade vi inte haft sånt skitväder i borås hade vi kanske inte haft massa hala löv liggandes just precis där jag går? en bra anledning till varför jag ska flytta från borås när vi slutat skolan.

Men årka prata löv liksom. om två timmar ska jag in till stan & möta M, L, J. jag hatar förkortningar.. Josse, Malin och Lina. vi ska hyra film och köpa godis? iallafall jag.. jag kan döda för choklad nu. anywaaay, sen ska vi dra till malin, kolla idol, sen filmen. hade jag varit 18 hade jag dragit till krogen DIRR. men så är inte fallet. jag får nöja mig med filmkvällar nu för tiden när alla andra är 18. woooh. misstolka icke, jag gillar att umgås med dom tre. men krogen hade inte suttit fel.
MEN IMORGON, då jävlar ska jag ut.

Och nu ska jag leta upp Gördis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback