15.21



En gång i tiden hade jag långt hår. inget löshår var det heller. men det var en gång i tiden. nu är det äckligt och kort. inte för att det var speciellt freeesh på den bilden heller. MEN MEN.

Jag känner inte för att skriva, men jag får ångest när jag hela tiden trycker upp min blogg och ser samma gamla tråkiga rad. tycker synd om folk som går in på min blogg i hopp om att finna ett nytt inlägg. och vem är jag att göra dom besvikna?

Malin kommer hit om en timme skulle jag tro. vi ska ha GOSSIP GIRL-kväll. sen har jag kirrat lite bra filmer osv. det blir nog bra.. nu äre bara godiset som fattas. städat har jag gjort också. heeela övervåningen. det måste vara fint när malin kommer. annars gnäller hon. jag har bytt spån på hamstrarna också. annars gnäller hon över det med, hör det redan i mitt huvud "åååååh, caarro!! fy fan, det stinker.. byt spån på stackarna". så jag gjorde malin (och mig själv) en tjänst.

Snart kommer big mama hem också. MED MAT. kycklingröra beställde jag hem idag. undra hur den smakar. och undra från vilket ställe hon köper med den..? kanske skulle lagt ner lite mer tanke på min måltid. men ÖÖÖHM.. jag är inte mycket för att tänka, speciellt inte när det är lov. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback