15.09



Jag vill göra någonting med mitt hår.
förändra ALLT. så ingen känner igen mig.. men på ett bra sätt. jag hade jättelångt hår första året på gymnasiet, men sen började jag tupera och spraya massa i håret, så det lossnade (!!) och nu växer det iiingenting. mitt hår har varit kort konstant i två år nu. jag vill ha långt hår om 8 månader. det är mitt mål. undra om man hinner få långt hår tills dess? jag har köpt sånhäringa schampoo och hårinpackning som är SKITBRA. det var Fille som sa det till mig, och trofan det fungerade. nej, nu blev det en jävla massa tjat om mitt hår igen.. som vanliiiigt!



Mitt hår kommer snart vara som nytt ;) hahah
______________________________________________________________

Jag vaknade imorse och kollade ut. hooooly makaroooony vilket fint väder det är ute idag vaa. jag funderar på om jag ska gå ut och gå lite? hade känts bättre om jag hade hunden att ta med mig, men nu är hon med mamma så naaej. det går inte. men det är skönt att gå själv. med musiken på HÖGSTA volym, någon låt man gillar, sen bara gååå. inte tänka på nått. MHMHMH. jag har inga läxor heller jag behöver ha ångest över att jag inte gjort. eller jooo, historiaprov på tidsag. men dom papprena hämtar jag imorgon efter att jag och Aci har solat!! japp, ni hörde rätt. sooooola. äntligen. FAKEBRÄNNA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback