15.06



Nu har jag kommit hem igen. pratade lite med min morbror nyss också. det var JÄTTELÄNGESEN. kan iofs bero på att han bor i Göteborg och aldrig är här. tror inte jag har pratat med honom sen julafton? men nu gjorde jag det iallafall. jag saknar min lille kousin. EDVINOO. han är nog stor nu tror jag? sist jag såg honom var han fortfarande pluttinuttig.

Min dag ser ut som så att jag ska plugga.. heeela dagen. jag ska göra klart Samhällsarbete, som jag förövrigt HATAR mer än något annat i hela världen. sen ska jag plugga historia. massa jävla dynastier. låter lockande vaaa? efter det, om jag hinner bli klar i någorlunda tid ska jag baka muffins. kladdiga chokladmuffins, MUMM.

Och IMORGON, imorgon imorgon imorgon, då ska jag på handledarkurs. äääntligen. jag får börja övningsköra från och med imorgon!!! jag är så glad så jag vill börja gråta. eller neee, inte gråta. men glad är jag. för snart får jag körkort shalala. snart i det här fallet är nog om tyyyyp 6 månader haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback