14.14

Åh bananskal. jag vet inte vad jag ska göra ikväll. det är torsdag, så det är väl inte speciellt livat på stan precis. imorgon & på lördag blir det ferrooo iallafall. fiiint. jag funderar på att kolla med fjantox och gurrsor vad dom ska göra idag? dra ihop ett gäng och glo film kanske? eller ska jag passa på att övningsköra nu när jag ändå har tid?

Påtal om fristadgänget, så kollade jag precis igenom maaassa bilder från förra sommaren när vi var hemma hos mig och gjorde.. ingenting. rökte vattenpipa, och kollade film. det var så det skulle vara. livet var bara bra, lätt. moppen var min bästa vän.. tills jag höll på att vurpa och inte fick använda den mer (hehee) anton gömde sig i buskarna och satt där i 3 timmar tills någon hämtade honom osv osv.






Aja, det var då.. nu ska jag ta mig en funderare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback