11.47

Eftersom jag har lite dötid över innan jag ska dra, så passade det ju utmärkt att jag blev utmanad. det var precis vad jag behövde, lite listor att fylla i.. höööh. den här gången var det av någon Diana? som jag inte har en aning om vem det är.

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. Är läääskigt beroende av Gossip Girl. sett alla avsnitt MINST två gånger. jag skulle kunna döda för att få en natt med Chuck, som är min förebild här i livet.. haahah.
2. Blir vääääldigt sällan avundsjuk eller nyfiken. jag bryr mig mest om mig själv (lät mer egoistiskt än vad jag tänkte) inte vad andra gör, ska göra, har gjort, vem de gjorde något med, vad de gjort osv. det intresserar inte mig. hela den här frågestund-grejen gör mig illamående och det är det värsta jag vet att svara på frågor.
3. Köper minst 2 eller 3 flaskor hårspray i månaden. har jag ingen spray stannar jag hellre hemma från skolan än att gå utan.
4. Varje kväll innan jag somnar fantiserar jag alltid om en snygg kille, och hoppas på så vis att jag drömmer om honom.
5. Jag har VÄLDIGT lätt för att bli beroende.. nästan besatt av någonting. inte alltid bara saker.. utan även PERSONER.
6. Kan börja gråta på beställning.
7. Jag älskar min hund och min hamster. jag skulle lätt klara av att bo ensam hela livet, sålänge jag får ha kvar mina små guuuullipluttisnuttar.

Josefin
Lina

Emma
Jennifer
Joeline
Malin
Wrood


Det fick bli dom "gamla" vanliga. jag orkar inte leta runt hela blogg-sverige efter bloggare jag ska länka, haha. likabra att ta dom jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback