01.38



MITT FJÄRDE INLÄGG PÅ TVÅ TIMMAR!! grattis caroline. nu ska jag för fasen ta tag i den här bloggen. jag ska ta tag i den så mycket, så att jag kommer infinna mig på nästa års blog awards och få pris för "årets nybörjare". haha, det kommer verkligen aldrig hända, och jag skulle inte ens åkt dit om jag fick 30000 injudningar.

SNÄLLA RARA UNDERBARA!! kan inte någon vänlig själ kasta hit en tjock, stickad tröja? jag fryser så det känns som mina fingrar ska gå av. när det inte är någon som har varit hemma i huset på en dag, så är det som att värmen har slutat fungera. man kommer hem så är det ISKALLT verkligen. nae, fyfan.. sånt gillar vi iiinte. och höja värmen vill jag inte ens försöka mig på. då kommer jag väl förstöra allt annat, varmvatten osv. haha, det skiter jag nog i. mamma kommer väl på måndag förhoppningsvis. då får hon hjälpa maj. vad händer nu då? sova kanske? eller ska man vara vaken nån timme till och se vad som händer? kanske går någon film på tv? kanske ska ladda ner en till film?
så många frågor, så få svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback