00.08

Jag har insett nu att min blogg kommer aldrig bli något. den är jävlligt ointressant egentligen. jag är ingen sån som gillar att disskutera olika aktuella ämnen, typ valet i USA, börskraschen osv. haha, som förövrigt lät jättekul när jag sa det högt. men hur kul är det att läsa vad någon har gjort dag ut och dag in? däremot har jag EN sak jag kan ta upp som jag stör mig på jävligt mycket;

Det är när man tar bussen till eller från skolan. eftersom jag bor i Fristad så är det aaalltid, aaalltid mycket folk på bussen. så tänkte jag på det häromdagen när jag satt jämte en äcklig, svettig, illaluktande gammal gubbe: hur nära "får" man sitta någonannan egentligen? han här satt ihopklistrad på mig, och när han rörde på armarna  så nuddade han mig HELA tiden. och han stank så jag trodde jag skulle kräkas. sen ringde hans mobil som låg i jackfickan, och han fick panik och började vifta med armarna överallt, och han slog mig på armen, och jag trodde jag skulle dö. det var jobbigt. jag tycker man borde uppfinna någon regel.. att man måste sitta lite snett eller ha lite mellanrum mellan varandra. EN VÄGG borde det finnas. en nerfällbar vägg. det hade varit bra. MEN MEN.

Herrejesus. det var smart skrivet. för smart.

Kommentarer
Postat av: wrood

hahahahahaah du är så blond men det gillar vi väl ; )

2008-10-23 @ 12:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback