VARULV?

Jag läste Schulmans blogg nyss:

" Det händer så konstiga saker med min kropp. Förra veckan fick jag eksem i ansiktet. Jag såg ut som en vandrande allergichock. Röd och blossande och ful. Idag har jag blivit alldeles fnöskig! Huden runt läppar och näsa och panna håller på att falla sönder. Om jag gnuggar där så börjar jag fälla hudflagor. Det är fan inte klokt, det här. Vad är det som pågår!

Jag känner mig som i filmer när det händer nåt sjukt, man blir en varulv eller så, och så ställer man sig storögt framför spegeln, ser på hur det börjar växa klor ur ens fingrar och det kommer hår från handflatorna och man skriker:

WHAT'S HAPPENING TO ME?"

han är min idol. allvarligt talat. jag ska bli som honom när jag blir stor och starta en egen hemsida. 1000kossor.se ska den heta.

kom hem för drygt en kvart sen. möttes av mamma i dörren "ditt rum ser förjävligt ut". HAPP, synd. för jag tänker inte göra något åt det. kaaaanske plocka undan lite kläder från golvet. då blir mammsen glad och köper med sig godis hem. hoppas jag....

malin kommer hit efter hon har gjort prov. gossip girl och grillad kyckling snålar vi inte på ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback