THAT KISS I'VE BEEN DYING FOR



Jag gick inte upp ur sängen förrens nu. jag hade ingen anledning till att göra det. söndagar och måndagar är dagar då man känner sig helt meningslös ändå. man gör ingenting. sitter framför datorn.. käkar godis. that's it. men det är rätt skönt.

jag har låtit min dator vara på inatt, så alla mina "nedladdningsprojekt" skulle bli klara. datorn har nog aldrig gått långsammare. men nu har jag maaaaassa nya grajer jag kan kolla på när jag har tråkigt. typ nu. såå, 10 nya avsnitt av 90210. grajt. SÅ mycket bättre än Gossip girl.

IMORGON ÄR DET SKOLA. jag får en bra känsla i magen. det går bra i skolan nu. jag har tagit igen ALLT det jag ska ta igen.. och jag har bara fått IG på en enda sak (!!!!!!!!) på hela året. shiet, jag är grym.
jag ska ha EVK imorgon också. klockan tre. men det är bra. då missar jag en halvtimme på samhällen.. och kanske slipper ha min redovisning. eller... jag vill bara få den gjord så den är borta sen.
på onsdag har vi sovmorgon. jättelång sovmorgon. GÖÖÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback