SUPERHUMAN



IKEA har vi varit på idag. det var en.. upplevelse, minst sagt. haha, vaknade av ett samtal från josefin, kollar klockan innan jag svara och ser att den är 08.41. samma tid som bussen gick från torget. jag hade försovit mig.. igen. börjar hör till vanligheterna. men lina var JÄTTESNÄLL och hämtade upp mig i fristad. så jag hängde med iallafall. sen kom vi fram till en jävla massa korsningar och grejer, och jag tror vi körde fel 53753 gånger, och alla hade olika vägar vi skulle åka. det var kul. sen kom vi fram iallafall. det var tur.

nu sitter jag här och har precis bakat kakor. med sylt i. samtidigt som jag har gjort en kärleksförklaring till peroti. nu kan han känna sig stolt. det är inte alla som får sådana förklaringar av mig. snart blir det Transformers, Mamma Mia och Fast and furious. mysig kväll.. vit kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback