ÖVERKONSUMTION

Eftersom jag hoppas och BER till gud att jag aldrig kommer ha så ont i magen någonsin igen, som jag hade idag.. så äter jag härmed endast nyttigt. jag vräkte precis i mig ett tallrik müsli (en sort jag inte brukar äta, utan NÅGOT socker i) som smakade havregryn, och en kopp te utan socker eller mjölk. alting smakar så mycket äckligare utan socker. tacka sockerrör vetja.

nej, men jag vet faktiskt varför jag hade så jidrans ont i magen innan. igår käkade jag ungefär 40 tuggummin på 2 timmar. sedan läste jafg på baksidan "överdriven konsumtion kan ha laxerande effekt". för min del blev det inte laxerande. det blev en jävla magknip istället. som kom idag. det mixat med mensvärk. WOOH. det var en smärta som jag aldrig mer vill känna. och kräk-eva.. nu förstår jag dig. det GÅR spy av mensvärk. så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback