ONE DRINK AND I'M ALL OVER

Projektarbetet går åt helvete. jag överdriver inte.. inte alls. ska till skolan på MÅNDAG när jag är LEDIG klockan HALV NIO och ha EN TIMMA möte. gööööööött. ingen jävla sovmorgon alls. nu när jag är sur, eller arg eller vafan jag är.. så kommer allting på samma gång. kjhgfgfdhdftölk, jag är trött på skiten. jag vill bara få in alla pengar, så allt är klart sen.

till det positiva dååva. lördag.. blir mysigt. sen är alla andra upptagna hela helgen. antingen tofflar dom, eller drar ut på krogen. SOM INTE JAG KOMMER IN PÅ. mys. någon frivillig som vill vara med mig imorgon, så säg till. hohooh.

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag veta vad du mena liksom!

Carro du får gärna komma till mig om du vill :) (även om vi ska till krogen sedan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback