LOOKING TROUGH THE ME, THAT I USED TO BE

Jag vet inte vad jag ska göööööööööra. jag är så rastlös så det finns inte. jag kan inte börja kolla på 90210 än. det måste bli mörkt först. och det blir inte mörkt förrens 15.30. man kanske skulle passa på att gå ut lite? känns som jag skulle klara mig bättre utan dator.

MEN JAG HAR TRÄNAT IDAG. eller man kan nog inte kalla det träna. gjorde 100 situps, 200 benlyft, massa lovehandles-övningar. så NU jävlar ska allt fläsk bort. jag skulle kunna göra allt för att se ut som jag gjorde i högstadiet. ALLT. inte utseendemässigt kanske... haha, men då existerade inte allt fläsk. kommer ihåg när tjejerna i min klass TJATADE och bad mig att dra upp tröjan på idrotten och visa min mage. det var tider.

jag vet. jag springer upp och ner för trappan 30 gånger. det borde ju ge någon slags effekt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback