THE HULKARE

Nu har jag precis stoppat ner fingrarna i halsen. har haft så jidrans ont i magen, och mått illa hela dagen. var tvungen att få upp det. köttfärssås och spagetti vare som landade i min toa. mums. så nu vet alla det.

tror jag ska sova en timme? eller två.. sen börja med mitt NP-tal som jag ska ha imorgon. ska förmodligen prata om grupptryck, eller könsroller. ska tänka påt lite innan jag bestämmer mig. jag tar det som blir lättast för mig iallafall. det gör jag alltid.

det finns en snygg kille på våran skola förövrigt. jag blir galen. jag kan inte se honom varje dag. BAEUAHA. han går i min systers klass. då kanske ni som är snabba i hövve redan har listat ut att han är 92:a. SAD SAD GIRL är nog eran andra tanke. jag vet. jag är sorglig. men man kan väl iallafall få titta? lookilooki.

SÅ NU VET ALLA DET. jag ville bara göra det klart för er. och jag var tvungen att få det nerskrivet någonstans. och vart passar bättre än i MIN egna blogg. jag är redan nu beredd på kommentarer som "ååh carro, vem är det? snälla säg?" men jag kommer inte säga. så slösa inte eran tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback