GONNA CAMP IN MY SLEEPINGBACK

Shieeet, jag känner mig bra jävla stolt över mig själv. så nu lutar jag mig bakåt och inte gör någonting. har absolut INGENTING nytt att komma med. kanske att jag skulle kunna göra vad som helst, betala vilken summa som helst, för att få malins mobil att försvinna. eller iallafall få den att ligga kvar i skåpet en dag. att få henne sluta knappa på sina mobilknappar som hackar hål i huvve på mig. det är min högsta önskan. inget personligt eller så malin, heheheh. jag älskar dig, det vet du. har bara litet problem med mobilen.

mer då? halv tio-rasten imorgon. den ser vi fram emot. rökrutedejterna. ytterliggare något mer? halv åtta hos mig börjar nu. får ICKE missa. just det... benjamin är min pimp.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha käft :) kan låta den vara kvar i skåpet någon dag men då får du stå där och vänta ännu längre än vanligt när jag ska svara på mina sms

Postat av: Caroline

nej, för då kan du stå där och vänta ensam...

2008-11-27 @ 12:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback