DON'T KNOW WHAT YOU'RE DOING TO ME

Ehhm, okej. det blir ingen utgång för min del idag. det känns.. jobbigt på något sätt. vet att jag inte kommer in ändå. jag hade tur förra gången. och alla säger att krogen suger nu för tiden, så jag tror på dom. nu ska jag meddela josefin att jag inte kommer. förfesten var det enda jag hade sett fram emot. ferro med bruttorna. hihiheh. det är jag faktiskt lite depp för att jag missar. men 30 dagar kvar nu. det är ingenting.

istället ska jag BOWLA ikväll. det var ett jävla tag sen. kul skare bli. sen imorgon har jag lovat min kära syster att hänga med henne in och sola (!!!!) hon solar aldrig? nu tar hon tydligen efter mig. så solkort införskaffar jag mig imorgon, så jag kan hänga med aci igen. blek kan jag inte vara.

men NUUU, ska jag fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback