22.52

Jag har gjort så jävla skönt i mitt datarum nu. har tagit madrasserna från min säng och jessicas säng, lagt ut dom på golvet här inne, lagt fyra täcken ovanpå så det blir jääättemjukt, ställt dataskärmen på golvet framför mig, ligger med huvudet på fem kuddar, och massa flöt. jag ligger som en kung. dock är skärmen lite långt bort, så jag ser inte vad jag skriver för bokstäverna är VÄLDIGT små härifrån.

Laddat upp med filmer har jag gjort också.. jag ligger inte bara såhär för skojs skull. Fucking åmål, the mist, saw 4, saw 5, wrong turn 2 och harry potter och fången från azkaban har jag. jag kör en all nighter. batman har jag sett tre gånger reda. 7 timmar ungefär. men den rä så jidrans bra.

Nae, fy fasen jag ser ju ingenting vad jag skriver härifrån. lägger ner skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback