21.59

Min dag har spenderats mestadels i en bil. en bil med gammal 90-tals musik som alla kan sjunga med i. BLIXTAR OCH DUNDER, MAGISKA UNDER, PLÖTSLIGT EN DAG HAR DET HÄNT, ÅH VILKEN TUR DU ÄR EN LYCKOFIGUR. den går i min skalle!!! jag har sjungit den sen jag hoppade ur bilen!!! jag får inte bort den från min hjärna. är det bara jag, eller är det någon mer stackars krale som sjunger Björn Skiffs en söndagskväll klockan tio? man hoppas ju... allsången var fin iallafall. önskar jag hade spelat in den.

Min mage kan inte bestämma sig. först är den hungrig, inte lite hungrig.. utan JÄTTEHUNGRIG. sen slår det över, och jag börjar må illa och vill bara stoppa ner fingrarna i halsen. på Ullared var jag skithungrig och det enda jag pratade om var mat. när jag hade beställt in min kycklingtallrik åt jag fem pommes. sen ville jag kräkas. nu mår jag illa igen. jag hatar att vara må-illa-bakis. hellre huvudvärk för det går över på 10 minuter. illamåendet sitter i hela dagen.

Nu ska jag nynna vidare på gyllene skor låten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback