21.58



Vad är det för mening med att dra ett skämt, men sen behöva förklara det? kanske till och med TVÅ gånger! det förstör liksom hela grejen. antingen är det jag som drar dåliga skämt, eller så har jag inte de vassaste kompisarna. men inte alla, endel förstår poängen med min roliga, HEH, skämt.

ahapp..  nurå? missade greys idag igen. tio minuter kvar men det känns rätt meningslöst. däremot har jag en ny favvoserie. som jag har följt i fyra veckan. halv åtta hos mig. det är roligt. jag fnissar varje gång. men det säger jag inte till någon. det kan jämföras med att lyssna på darin (vilket jag också gör!! IBLAND) töntigt helt enkelt.

jag gillar inte ordet "helt enkelt" heller. och inte "eftersom". det är ord som för mig kan tas bort helt från svenska språket. helt meningslösa ord.

SEN VET JAG INTE VARFÖR.. men jag ser fram emot skolan som fan imorgon. det är nog den där halv-tio-rasten som får torsdagar att kännas liiiite roligare.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fin du var på bilden :D Och jaaaa, torsdagar är så mycket enklare nu ^^

Postat av: Jessica

Vad fin du var på bilden :D Och jaaaa, torsdagar är så mycket enklare nu ^^

2008-11-19 @ 22:06:03
URL: http://leafbeach.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad fin du var på bilden :D Och jaaaa, torsdagar är så mycket enklare nu ^^

2008-11-19 @ 22:06:39
URL: http://leafbeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback