21.08



SÅDÄR JA.
nu åkte lindsoror, jeppow och denispenis hem. dom kom och gjorde mig sällskap en stund.. i regnet. körde HELA VÄGEN till fristad bara för att röka med mig. dom TJATAR verkligen och be om att få komma hit. jag fattar inte varför? hur kul är fristad liksom.. men vem är jag att säga nej. jag säger alltid ja. rart. försökte få jesper att hämta mig och linda efter skolan imorgon och köra hem oss. jag tror jag lyckades. jag vet att han gör allting för min skull så liksom, heeeh. även ett nej är ett ja. linda ska vara med på våran historia imorgon också. SPÄNNANDE. jag tror hon kommer dö, bokstavligt talat, av uttråkning. men så går det om man ska vänta på mig.

Samhällen går skitbra faktiskt. jag fattar det här mer än NÅGOT annat prov vi har haft hittills. plus att jag tycker det är rätt intressant att läsa. herrejistanes, SÅG NI DET DÄR? vad jag nyss skrev. framsteg, indeed. så mer behöver jag inte läsa idag iallafall. gööööött kött. kanske se en film?

ELLER NEJ, vafan tänker jag med. det är ju greys om 3 minuter. ojjojooj, höll på att glömma. shieet.

LÖRDAG LÖRDAG LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRDAG tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback