THEN YOU GRABBED MY HAND

IIIIIHIHI, så glad. världens BÄSTA jävla vinterdag. på många sätt. rektorn älskar mig blandannat. han var nog lite stolt över mig innerst inne i hjärtat. petter också. dom sa att jag skulle luta mig bakåt och njuta av min seger!! WOOOH, och jag har BARA ENDAST 3% frånvaro. min skolgång kan tamefasen inte bli bättre nu. om man jämför med hur den brukar se ut för mig.
sen har jag jag bytt nån kurs hit och dit. ska läsa företagsekonomi A istället för psykologi B. ett jävla bra byte. gissa vilken lärare jag kommer få? MAGNUS!! min lille älskling. inget mer att ta igen.. förutom att jag kaaaanske ska få läsa iv-val med tvåorna. men det blir bara mysigt.

och sen, och sen, och sen.. fick jag reda på roliga saker idag. och jag fick äran att glida runt med glidarN en hel halvtimme på skolan.. eftersom alla i min klass försvann mystiskt, och jag skulle vänta 45 minuter på att mötet skulle börja. det var mys.

nu.. gissa vad jag ska göra? kolla på...... jag tror ni kan fylla i resten av meningen själv. 90210.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback