19.21

Haha, sånthär är ju bara FÖR deprimerand. när man har gått och sett fram emot någonting en hel vecka.. sen skiter det sig precis innan man ska dra ut. den här gången skyller jag på Denis. bara på Denis. (och NEJ jag stavar inte fel.. han stavas Denis, moboffret).

Tur att gårdagen var kul iallafall, och att jag fick i mig min mängd då.. annars hade jag nog haft torka idag. suttit och skakat och varit gråtfärdig.

Men om 24 timmar sitter vi på en privatferra. bättre än krogen enligt mig. elleeeeer.. det blir swing senare på kvällen. men först ferro hos joakim. DET blir mysigt, och DET blir av.

Tjugofyra oändliga timmar.. tjugofyra oändliga timmar.. tjugofyra oändliga timmar.

NU VET JAG!!! Kemail och dom är ju för fasen i borås ikväll!!! åh vad dum jag är, hade jag helt glömt av. dääääär fick jag till det. jag ringer Kemail och hör vad dom gör. smartare än mig går ju inte vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback