18.02



Jag och josefin införskaffade oss "over-knee strumpor" igår. såna som är längst till höger. det var tame tusan ett kap. jag tror jag ska åka och köpa 25723547 par till. dom är sketasköna.

jag kan inte börja md mitt tal idag iallafall. baaahaah. mina papper är antingen nerspydda eller i skolan. att dom är i skolan kan jag inte göra mycket åt, och förlåt mig.. men papper med spy på tar jag inte i. har slängt åtskilliga papper idag, viktiga paper som jag måste ha. men som sagt, spypapper nej tack.
det var fövånansvärt vad mycket linda spydde ner i lördags. jag trodde bara det var golvet och mattan, men tji fick jag när jag lyfte bort handukarna från sängen imorse. det var en inte SÅ fräsch doft som kom i mitt ansikte när jag öppnade dörren till mitt rum. tilläggas ska att jag sov i soffan inatt. INTE mitt rum!!! men någon måste göra grovjobbet.. eller hur?

så jag tog på mig gummihandskar, TJOCKA!! ööhm, klädnypa på näsan och en tejpbit för munnen. silvertejp. alla öppningar i ansiktet skulle vara stängda. annars skulle jag förmodligen spy. sen kom jag på att om jag måste spy och har en tejpbit för munnen, så kvävs jag ju i min egen spya? så jag tog bort den och satte dit en klädnypa istället.

NAE, jävla tjat om spy. nu är det borta iallafall. HÄRMED ska ordet SPY aldrig mer förekomma i denna blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback