16.54

Jag satt och lyssnade på linda precis, och kom att tänka på hur mycket vi påminner om varandra..

- vi pratar på samma sätt
- skriver på samma sätt
- gillar (nästan) samma saker, killar
- får vi reda på skvaller, så skvallrar vi DIRR
- vi avbokar saker lika ofta som vi byter kläder
- vi har hundar och hamstrar båda två, haha
- båda har brunt hår

Vi har känt varandra sen vi var 2 år.. ungefär tror jag. det kanske är därför vi är rätt lika. man blir ju som man umgås. jag kommer ihåg på asklandaskolan var det alltid lärare som undrade varför vi inte hade samma efternamn. "men nej, asså vi är ju inte syskon" svarade vi då. dom trodde vi var tvåäggstvillingar. kul. under åren har det blivit typ 3543524354 miljarder fights. haha, de har varit kul. men utan bråk, ingen riktig vänskap.. eller hur? bråk är till för att man ska lösa dom. då kommer man mycket närmare varandra.



Jag kommer inte vara hemma förrens imorgon kväll. för vi ska till ULLARED hela dagen. roadtrippa. ser jag fram emot. jag ser mest fram emot deras miner när dom får se vilka skivor jag har tagit med mig!! haha, jag ska fixa roliga skivor.

Nu ska jag fixa mig och hoppas på en FÖRJÄVLA bra kväll. eller varrå hoppas, det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback