16.32

jätte jätte jätte JÄTTE kul hade vi igår. skulle jag dö nu, skulle jag dö lycklig. fy satan vad kul det var. linda spydde dock både i mitt rum (över HELA mitt golv) och på bussen in till stan, så hon hängde inte med upp. så jag drog upp själv. jag kan inte förklara hur glad jag blev när jag gick in genom dörren. oooooooouh. tänker inte gå in på detaljer och berätta varenda liten sak som hände igår. bara lite. kom dit lite innan nio nått såntdäär, fick en öl spilld över mitt hår, dansade bugg med JB samtidigt som Fsson sjöng. sen minns jag inte mer. var tänkt att jag skulle hem och sova, men jag vaknade imorse på amandas soffa. fattade NADISH. kunde svära på att jag satt på bussen hem igår.......

Såg att klockan var 07.53 och jag skulle ner till stan 08.05. HUMM.. jag gick upp, i samma äkliga kläder som jag haft igår, kladdigt hår, ränder på kinderna, ett feting-sugmärke på halsen.. som jag på något sätt var tvungen att göra någonting åt. fort skulle det gå också. på med värstinglagret concealer sen drog jag. folk kollade konstigt på mig när jag gick ner till stan. jag såg ut som en rysk prostituerad som haft en hård natt, så varför skulle dom inte kolla?
sen mötte jag josefin, så drog vi till ULLARED med sara, lina och sanna. det var myyyyyys. och jag hittade massa bra saker med. inte bra saker, praktiska saker som jag faktiskt behöver.

nu ska jag torka upp spyan linda spydde upp på mitt rum igår. fresh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback