16.06



Vi såg på en film idag på bio som jag inte kan sluta tänka på. Klassen hette den. jag tycker den var skitbra (även fast den var FINSK!!) och jag satt stilla & tyst hela filmen.. och det hör till ovanligheterna. hade den inte varit baserad på en verklig händelse hade jag kanske inte suttit lika stilla? den var SJUK, och att det faktiskt har hänt är helt.. nae jag kan inte ens förklara. ett tag i slutet började jag må illa (!!) för jag tycker det är så jävla hemskt. det är klippet längst ner som är så hemskt, eller ska man säga vidrigt? läskigt kanske? jag kommer drömma mardrömmar om den här filmen. men samtidigt vill jag se den igen?
Den överträffade det mest i otäckhet och grymhet. se den säger jag bara. ooush, man fick sig en tankeställare.. minst sagt. och en liten parantes sådär var att huvudpersonen, en av dom, var gaaalet lik christiano ronaldo. var det någon mer än jag som tänkte på det?

HAPP, vad händer idag då? absolut ingenting. ska ut och gå snart kanske. sen.. inget.

JAG VILL HA FREDAG!!! hoho

Kommentarer
Postat av: josefin

seriöst, jag hatar sånna filmer. och jag hatade denna men på ett bra sätt..



varför längtar du till fredag!?

Postat av: Caroline

För jag ska till UT & se till swiiiiiiing :D

2008-11-05 @ 20:45:34
URL: http://carolineliasson.blogg.se/
Postat av: josefin

aha :D nice! vem ska du dit med ?!

2008-11-06 @ 18:54:46
URL: http://sooder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback