15.10

Den här veckan kan nog bli den bästa veckan i mitt liv.. so far. förhoppningsvis har jag många fler veckor att leva. den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge som man brukar säga. jag har suttit ner och planerat min vecka (!!) för en gångs skull. nu jävlar ska jag ta tag i skolan och få minst VG på varenda litet skitprov vi har. dags för mitt första MVG under hela gymnasietiden kanske? det vore på tiden.

Måndag: läsa nationellahäftet minst TRE gånger. redan gjort (stolt_brutta)
                 plugga, plugga, plugga lite mer. kolla Wrong Turn 2, The Mist.
Tisdag:   skola, ADAM TENSTA.. som jag inte ens gillar men lite coolt äre väl
                 gå till stan & köpa present till Amandsy, springa (GUSTAV DU SKA MED!)
                
plugga samhällskunskaaaaaaaaaaap tills jag blir blind.
Onsdag: skola, dra hem till Amanda efter skolan, fika och planera lördag, WOOOH
                komma hem, plugga SAMHÄLLSKUNSKAP jättemycket! sen deckar jag.
Torsdag: skola, hem inte göra nååågonting!! underbara dag.. jag och mina filmer.
                  övningsköra en stund möjligtvis.
Fredag:    skola, övningsköra, umgås med kära Lindsor & co. flöt, mat och film. fiiint.
Lördag:    dagen med stort D. jag längtar så jag döööör. stan först, köpa kläder och sånt
                   fixy hos amanda, sen blir det ROLIGASTE någonsin. give me lördag & folket.
Söndag:   07.30 tar jag bussen in till stan och möter Josse & Lina. drar till Dalsjöfors där
                  Sara väntar med bilen. sen drar vi på råååådtrip till Ullared. mysigt. jag har
                  massa pengar också som ska spenderas flitigt!! gött mos. sen kör Sara
                  heeela vägen hem till Fristad. rart av'na.

Det tog på krafterna. på återhörande. 

Kommentarer
Postat av: malin

hahahah på torsdag ska du inte alls bara vara hemma :) jag har planer för oss ska du veta! hahaha

2008-11-10 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback