14.27



HAHAH, är det bra jag som tycker den här bilden är fruktansvärt jävla hysteriskt rolig? anton sätter i halsen, och mickey och tobbe räddar honom. kul. fina tider.

jag kom att tänka på det, för jag åkte bussen hem med anton idag. längesen jag såg pajkvaskern. vi hade lite sånhäringa catch-up-time. berättade om livet i allmänhet. haha, anton har fått ett nytt husdjur. en guldfisk.. som bor i en vas hemma i hans rum. EN VAS. en lång och smal. han hade lärt den simma lodrätt. en unik firre.
sen kollade vi i metro på biofilmer som gick i alla städer;

Anton: varför har dom med alla städer utan borås i den här tidningen?
Jag: hmm.. knepigt....
Anton: dom har ju till och med daa..dagbi...DAGBIO.
Jag var tvungen att tänka lite: HAHAHAHAHA, det är ingen stad!!
Anton: hahahah, nej fan vad dum jag är.

sen kunde jag inte sluta skratta. och nu tänkte jag lägga mig framför teven och ta en powernap. 2 timmar blir nog bra. sen ska jag iväg igen, och då kan jag inte se ut som en trölsa. jag har FYRA alternativ för ikväll;
- ut och springa med gurra
- försöka dra med mig pajkera till Roma.....
- vara med Linda och Jonken
- dra ut till ushlehavn.

det sistnämnda går nästan bort automatiskt. det första känns inte lockande i regnet. tvåan eller trean. jag får göra sten, sax, påse.. med mig själv. huuuuum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback