14.02

Just det. igår när jag väntade på att Scrubs skulle börja, slog jag över till TV4 en snabbis och såg att det var Kvällsöppet med Ekdal. kollade fort och tyckte jag såg blondinbella. trofan det var hon som satt där. dom debatterade om skönhetsideal. hon sa ungefär 2 meningar, rätt meningslösa sådanna, och sen log hon lite. det fanns drygt 40 andra personer runt henne, men ändå zoomades hennes ansikte in även fast någonannan pratade. hon var med i ett annt debattprogram för nån månad sen också som jag råkade slå över till. då handlade det om rasism. även då klämde hon ur sig en eller två meningar.. och hennes blogg nämndes i båda.

min fråga är alltså.. VARFÖR är hon med i tv? ursäkta mig, men inget smart kommer ur den kvinnans mun. det finns bättre sätt att göra reklam på. den kvinnan är så GRYMT överskattad. ändå har jag henns blogg på favoriter..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback