13.52

Våra skoldagar blir bara onödigare och onödigare känns det som. jag skulle tippa på att vi har minst två inställda lektioner varje vecka. det kanske är dumt att klaga. bara för jag klagar så kommer säkert alla lärare ha 100% närvaro framöver. men vi lär oss ingenting. inte jag iallafall. och jag är faktiskt koncentrerad på lektionerna nu för tiden.

dock är det oftast den sista lektionen som är inställd. som idag... hade varken religion eller samhäll. slutade 12.30. imorgon slutar jag 11.30. GRAJT.

helgen ser ut som följer:
SATC och 10 kg flöt hos lina i hennes nya rum imorgon!!
roadtrip tll IKEA på lördag med josse, lina, alex och någon mer?
på kvällen blir det kaaanske utgång. det känns rätt osäkert.

nu är klockan 13.55 och jag vet inte vad jag ska göra. är lite småhungrig. äta min nyttiga, otrooligt äckliga musli kanske? allt överflödigt fett ska bort till balen. simon ska inte behöva klämma i mina korvar. träning ikväll. shiiiet, nu jävlar ska jag börja på riktigt. en chokladboll om dagen.. MAX. enda sockerintaget jag har nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback