12.38



" - Böööh, jag är wienerbrödsmonster med wienerbröd på tänderna" och jag fick det på kort. bra carro. JO, det var det jag skulle säga. när jag ändå pratar om mormor så kan jag ju berätta vad jag vaknade av imorse. fick ett sms runt 10, och jag sken upp som en sol. trodde det var Daniel eller nån. men NEHE, det var mormor:

"Läs d1a, assa plz d e 7kt l1".
(översättning för er som inte är så snabba i hövve: läs detta, asså please det är sjukt lätt)

jag var lite groggy fortfarande eftersom jag somnade 7 typ. så jag trodde jag läste fel. men efter 15 minuter skickade hon ett till:

"det är ungdomsspråk.. det är inne med siffror som förkortningar.."

och så att alla ska veta hur min mormor ser ut, så la jag ut monsterbilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback