12.32

Min mormor fick precis jättedåligt samvete. när jag tänker efter, finns det inge bättre än att ge folk dåligt samvete. nu låter jag som en grym människa, men det är sant. jag skulle åka med mormor in till min gammelmormor för att käka tårta, me mormor hade tydligen sett nån jidrans annons i tidningen om en affär som hade öppnat i Bollebygd, så hon drog dit klockan 11.00 och checkade läget. sen ringde jag henn för 10 minuter sen och frågade när vi skulle åka:
- när drar vi?
- men asså.. vi är redan i Bollebygd, sen åker vi direkt till Hulta (där min gammelmormor bor).
- AMEEH..
- vadå.. har du redan fixat dig och grejer?
- JAA, jag gick upp 11 för att vi skulle dit ju.. aja, hejdå.

Två minuter senare ringer hon:

- duuu, vi kommer och hämtar dig.
- ne, skitsamma.. det blir ju världens omväg att åka från Bollebygd till Fristad, sen tillbaka till Hulta.
- nesh, nu kommer vi och hämtar dig.

Sen lät jag lite extra ledsen också. det funkadeju iallafall. så nu ska jag dit och VRÄKA i mig tårta. hoppas det blir tårta med maaassa vaniljsås. mums. eller vaniljkräm kanske det heter.

Just det, igår somnade jag 06.48. DET NI! jag såg på Batman - The dark knight. den var sketbra. jag gillar actionfilmer med snygga pajkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback