12.29

Skyrken, HAR KÖRKORT säger:

tjaa

du vi ringde er i går men ni svara inte, vi var i borås i går & ville träffa er.

JAHA!!! och det säger ni nu??! här harjag inte träffat dom sen vi var i Danmark, så har jag glömt att säga att jag har nytt nummer.. dålig stil, av mig.

Igår blev det inte riktigt som tänkt dååva. kollade på idol hemma med mammsen, sen drog jag upp till Linda och skulle kolla på film. det är kul att komma in till Linda för man vet aldrig vilka som är där. igår var det Robin, Krefors och Totten. för ja, dom är ju faktiskt låtsas-syskon och bor med varandra, så det var väl ingen överraskning. borås snyggaste bror har hon ju iallafall, hehhheh. HAPP, där stod jag helt sheleten i prasselbrallor (HAHA, ingen förstår nog det roliga i ordet prasselbralla) ööhm, jo jag stod där i prasselbrallor och blev som en tomat i ansiktet. KUNDE HON INTE SAGT DET INNAN JAG KOM? aja, de var bara pudra näsan och se glad ut. sen såg vi fiiiilmis. Seed kollade vi på. den var heeeemsk, och sjuuuk. sen någongång runt 02.30 var jag hemma, och deckade fint i min säng.


Idag blir det utgång.. WOHOSAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback