12.10



Haha, 1000apor har blivit min nya favvosida. jag kan glida runt där en hel dag. style by mats-mats är min idol. förut var det.. någon? men nu är det matsy. han är söt. och jag sitter och asgarvar för mig själv. fult flin fick jag.

SNART ska jag möta lindsororor. fixa lite grejer tills på lördag osv. likabra att göra det nu så är det gjort. sen jävlar måste jag plygga. kul.

För er som undrar kan jag säga att mitt NP gick skitbra nu när jag tänker efter. haha, jag tog dock den lättaste uppgiften, men orka ta en MVG-uppgift som är svårare än alla andra när jag aldrig har fått MVG, och vet att jag aldrig kommer få det i hela mit liv? så jag tog en VG-uppgift, och ursäkta mig.. men jag blir förvånad om jag inte får VG++++++ på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback