04.22



SÅÅ BRA FILM VA!! jag satt och lipade som ett as. såna filmer gillar vi.. jag. nu tänkte jag se Batman - The dark knight, för jag är inte det minsta trött faktiskt. är ovanligt pigg.

Alldeles nyss fick jag ett telefonsamtal från Gustav, som var liiite full. han var stenpackad. men det var trevlans. någon att prata med såhär halv fem på natten.. eller ska man säga mogonen?

Sen hjälpte jag Peroti. han hade kärleksbekymmer. han träffade en tjej på krogen som han blev KÄR i.. på riktigt. han var helt förkrossad för hon hade bara lämnat honom där, sen försvann hon.. helt spårlöst. han var helt förstörd stackarn. men imorgon skulle han adda henne på msn, WOWHOOH, så då gav jag lite tips.. för jag är ju faktiskt tjej, och jag vet hur tjejer fungerar och vad dom gillar osv. sen sa han att jag var "cheeefen". då kände jag att my work there was done.

NU BLIRE BAAAATY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback