01.58

Trägårn har snälla dörrvakter. eller man TROR dom är snälla. skenet bedrar!! innan man går in så står dom och småpratar lite. men har man inte leg att visa, då blir dom otrevliga jävlar. igår löd vårat samtal såhär;

Tanten i garderoben: du har inget leg, ut härifrån..
jag tog på mig och började gå ut.. då möts jag av dörrvakten (den feta):
Fet dörrvakt: HAHA, nananana du har inget legg.. ååh det är SÅ synd om dig hihi. kom tillbaka om tre år heehehe.
sen stog han och härmade mig hur jag hade sagt där inne, när jag försökte övertala tanten i garderoben att jag var 18. då blev jag så JÄVLA sur (och jag hade alkohol i blodet) så jag klämde fram:
Jag: vad är ditt problem jävla FETTO?!
ur min mun!!! som aldrig säger elaka ord.. iallafall så tog han åt sig & blev SKETASUR
Feta dörrvakten: DUUUUU... bäst för dig att du springer.
Aci har sagt att man ska akta sig för en fet vakt, skallig och med glasögon för det var han som slog ner antons kompis.. och han passade in på beskrivningen, så jag SPRANG. hhaha, samtidigt som resten av kön (hälften) applåderade åt mig. då kände jag mig stolt, när dom applåderade. då kände jag att min kväll var lyckad.

sen gick jag förbi Swing, och där träffade jag en och en annan själ som skulle fixa in mig, men trofan inte det gick. stog bara och pratade lite med vakterna.. som var jättesnälla... faktiskt. och söta. söta grabbar. jag sa åt dom att fixa så dom jobbar hela vecka 52 & 1. för då jävlar lär vi ses.

SOVA NU. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback