00.37



Åh..
eller förresten, undra hur många gånger jag har börjar ett inlägg med "ååh". jag ska inte göra det idag igen.

HEJ.

det lät fjompigt när jag sa det högt. IALLAFALL, skit i vad som hände igår.. eller inte hände. det spelar ingen roll. det är DU som gör mig glad. inte den däringa killen som jag träffade då, eller han som jag pratade med den gången osv. det är du du du. och det har det varit sedan den dagen för ett halvår sedan. ett halvår.. det låter som en lång tid. men vi har inte pratat på ÅR känns det som. jag insåg hur jävla bra du är alldeles nyss.. när du sa det där. jag talar i gåtor. JAG GILLART.

iallafaaaaall igen.. för er som undrar vad jag gör en söndagskväll (natt) som denna, så kollar jag nyaste avsnittet av Gossip Girl. Nate och Jenny blev tillsammans. det var som FAN. kul för dom. flytta till sverige istället så jag kan bli ihop med chucky bassy. mmh, fiiiina tankar.

kvällen igår var konstig. åt med folk jag inte vanligtvis pratar med (dock inte alla), förfestade med samma folk, sen drog till stan med samma folk. folk jag inte har ansträngt mig att prata med. men dom var snälla allihopa. det är rara flickor. och WROOD.. vad ska jag säga om hennes kväll? den var galen. HON var galen. men man fyller bara 18 en gång, right. så gör det bästa av den kvällen liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback