20.44

Jag har precis fått dåliga nyheter. Lindas hamster Hjördis, ja ni läste rätt.. Hjördis, är DÖD! hon eller han, vet inte vad det var, var dryga 2 år gammal. alldeles för ung för att dö. jag vill bara påpeka, innan ni läser konversationen, att baily och bubbe är hennes ENORMA hundar:

Linda, säger:
hjördis är död ! >o
Caroline E säger:
VA VA VA?!?!?!?!?! staaackarn!!!
jag stänger av musiken och tar en tyst minut :(
du har ju iallafall baily och bubbe kvar
Linda, säger:
DET VAR BAILY SOM ÅT UPP HONOM!!
han tuggade sönder honom
hjördis låg på golvet när vi kom hem, söndertuggad
tror dock bubbe försökte rädda honom.. bubbe älskade hjördis.
Caroline E säger:
förlåt, men HAHAHAHAHAHAHAHA
oh nej, jag gråter för din skull.

Linda, säger:

precis när vi kom in så låg hjördis där helt söndertuggad , det var mest för att jag viste att han hade gått en plågsam död till mötes som jag grät.:

det var hemskt caroline ! hemskt !

tänk om din feta marsvin hade legat på golvet när du kom hem , söndertuggad av busan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback