20.16

image185

Jag är jätteglad, verkligen. men jag har suttit och STÖRTLIPAT i typ 25 minuter. först började jag gråta pyttelite för det kom en sorglig låt. sen började jag tänka på hur det går med skolan osv. SEN till råga på allt skriver malin en kommentar om alla minnen vi har från småland. samtidigt som jag läste det hade jag på en sorglig låt. då SPRACK DET. det forsade ut tårar. måste ta upp lite minnen som hände under 10 dagar i småland:

- firade midsommar, dansade med fyllegubbar från ingenstans.

- mötte "oliver james".

- träffade Norton & Viking från Storskogens Vildmarksby genom att erbjuda dom godis. "hur mycket ska vi betala för det där godiset?"

- paddlade kanot i våra finaste kläder, ramlade i och blev smutsiga som fan.

- rodde ut med en båt långt ut till ingenstans, kommer en geting och vi springer runt som galningar i hela båten. skriker över heeeela jälluntofta :o

- gick ner på en brygga och skulle fiska. rätt som det är kommer det en blixt från ingenstans och ett muller efter det. vi får panik och slänger upp fiskespöna. malins fastnade i en båt. när hon sedan drog åkte den upp i ett träd och fastnade där. min krok fastnade i mitt ben. sprang upp med ett par håliga byxor och en halv skog efter oss.

Jag skriver det här och fäller en tår. vet inte varför, men jag tror jag måste få ut allting. sen om en liten stund känns det bra igen.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha kan inte låta bli att skratta ;D

Postat av: Anonym

SKRATTA?!?!?!?! jag lipar för fan sönder här borta!

2008-05-18 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback