19.02

Allt känns så jävla rätt nu. oh, jag har verkligen behövt den här dagen ensam, så jag bara kan tänka på allt. och jag har verkligen tänk på ALLT. har tagit två promenader med hunden, inte brytt mig om hur jag sett ut, bara varit mig själv för en gångs skull. hade på MP3:n på högsta volym och gick runt med ett stort jävla leende. ough vad allt känns bra. träffade anton och hans hund också. kan man tänka sig.. våra hundar kom överrens bra. blir nog ett antal framtida promenader där kan jag tänka mig, haha.

SEN har jag umgåtts med mina husdjur idag med. haha, dom har jag rent ut sagt skitit i den senaste veckan. men idag städade jag göstas bur, gav honom maaassa mat, och lät honom sova i min säng. han gillade det. det vet jag, för han sov i typ 2 timmar. under den tiden han sov, tog jag med busan ut till stranden och kastade boll med henne. det var tamefan sommarkänslor!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback